Jsme špička v oboru
průmyslové automatizace

Již od roku 2010 působíme jako spolehlivý dodavatel elektro komponentů
a služeb pro bezpečnost strojů a zařízení. Ať už potřebujete pomoci s posouzením rizik,
legislativou, dodáním produktů či samotnou realizaci řešení, jsme tu pro vás.

chci vědět více

Hledáme nákupčího/projektového koordinátora do průmyslové firmy zabývající se bezpečností strojních zařízení 

Pro projektový tým hledáme nákupčího/koordinátora, který si hravě poradí s výběrem vhodných elektro komponent, jejich nákupem a s koordinací projektů od smluv, až po časový harmonogram jejich realizace.

Jsme relativně malá firma o 10 zaměstnaných. Na českém trhu jsme už 11 let a máme předsevzetí náš tým co nejvíc rozšířit. Naše obory jsou průmyslová automatizace, bezpečnost strojů, výtahová a jeřábová technika. Neustále hledáme nové trendy na trhu, hledáme nové řešení a produkty.  

Náš projektový tým, pro který zrovna hledáme posily se věnuje bezpečnosti strojních zařízení, navrhujeme opatření dle platné legislativy, na základě kterých je aplikujeme pro strojní zařízení. 

NÁPLŇ PRÁCE:

  • příprava technické specifikace a kalkulace (v oblasti průmyslové automatizace)
  • vedení obchodní a technické komunikace se zákazníkem
  • tvorba nabídkového řízení pro projekty
  • tvorba kalkulací pro projekty
  • vedení projektové agendy po celou dobu zakázky a její vyhodnocení
  • komunikace a koordinace mezi pracovníky týmu, komunikace s klienty
  • tvorba reportů pro vedení a ekonomické oddělení
  • dohled na dodržování termínů, zpracovávání požadavků od zákazníků i vedení
  • spolupodílení se na realizaci projektů/zakázek

POŽADUJEME:

  • SŠ/VŠ vzdělání technického zaměření (nejlépe elektro)
  • praxe v oboru – nutná
  • znalost o komponentech používaných v průmyslu (PLC, HMI, snímače, pohony, materiály, bezpečnostní prvky, pneumatika, hydraulika)
  • znalost čtení v projektových dokumentacích a schématech
  • dobrá uživatelská znalost PC (MS Office, ekonomický systém atd..)
  • práce s EXCEL a POWER POINT na vysoké úrovni
  • znalost AJ na vysoké úrovni
  • obchodního ducha
  • aktivní a inovativní přístup k úkolům
  • časová flexibilita
  • excelentní dodržování termínu a komunikace s klienty
  • zodpovědnost a vedení úkolové agendy na vysoké úrovni
  • týmový hráč
  • zodpovědnost a odvádění kvalitní práce
  • aktivní řidič skupina B

NABÍZÍME:

  • práci na HPP, nástup dle dohody
  • fixní plat + prémie + provize z dokončených zakázek 
  • firemní benefity: příspěvek na stravování, vstup do fitness, vyučování ANJ, mobilní telefon k osobnímu využití, notebook
  • podporu zkušeného kolektivu a kvalitní zaučení

 

 

MÍSTO PRACOVIŠTĚ: provozovna – ADAMOV okr. Blansko, realizace jsou pak prováděny pro celou ČR 

 

POKUD MÁŠ O POZICI ZÁJEM, ČI MÁŠ VÍCE DOTAZŮ K MÍSTU, NAPIŠ NÁM!
NAŠE PERSONALISTKA SE TI OBRATEM OZVE: Personální a ekonomické oddělení

 

Nenašel vhodnou pozici, ale chtěl bych u nás pracovat? Napiš nám! Možná pro tebe vhodnou pozici vytvoříme: